Ewangelizacja permanentna

kb

|

Gość Wrocławski 34/2015

publikacja 20.08.2015 00:00

Wrocławska Fundacja „Vide et Crede” podpisała umowę z organizatorami Światowych Dni Młodzieży na promocję wydarzenia na billboardach w całej Polsce.

 Ewangelizacyjne treści już od dwóch lat są obecne na billboardach we Wrocławiu i okolicach. Na zdjęciu kościół pw. Miłosierdzia Bożego we Wróblowicach Ewangelizacyjne treści już od dwóch lat są obecne na billboardach we Wrocławiu i okolicach. Na zdjęciu kościół pw. Miłosierdzia Bożego we Wróblowicach
e Archiwum Fundacji „Vide et Crede”

Fundacja działa od dwóch lat. Trudno nie zauważyć tego, co robią współpracujący z nią wolontariusze. – Zależy nam, by w przestrzeni publicznej promować Dobrą Nowinę i ewangelizować – mówi prezes zarządu Piotr Pietrus. – Słowo Boże i Kościół potrzebują dziś promocji tak samo, jak świeckie organizacje i inicjatywy. Żyjemy w świecie obrazu, a nam nie bez powodu przyświeca motto: „Zobacz i uwierz” – dodaje i zaznacza, jak bardzo istotne jest, by przekaz był w pełni profesjonalny.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.