Ewangelizacja to marka

Maciej Rajfur

|

Gość Wrocławski 38/2015

publikacja 17.09.2015 00:15

Rebranding, komunikacja wizualna i chrześcijaństwo. Czy to dobre połączenie? Przykład RMS-u pokazał, 
że zdecydowanie tak!

Jedność graficzna i kolorystyczna materiałów (np. logo na bluzach) ułatwia dotarcie z przekazem i buduje skojarzenia, które potem zostają
 Jedność graficzna i kolorystyczna materiałów (np. logo na bluzach) ułatwia dotarcie z przekazem i buduje skojarzenia, które potem zostają

Maciej Rajfur /Foto Gość


Bardzo mocno charyzmat swojego zgromadzenia wzięli sobie do serca dwaj księża salwatorianie z Trzebnicy: „Głosić Ewangelię wszystkim ludom, wszędzie i w każdym czasie oraz czynić to wszelkimi środkami i sposobami, do których natchnie nas miłość Boga”. I miłość Boga natchnęła do… rebrandingu. Czego? „Odświeżenia marki”. Ruch Młodzieży Salwatoriańskiej pokazał nowe oblicze.


Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.