Liczy się początek i koniec

Maciej Rajfur


|

Gość Wrocławski 19/2016

publikacja 05.05.2016 00:00

– Jesteście dobrzy, jeśli uda wam się ubrać nudną rzeczywistość w atrakcyjną formę ‒ mówił 
do studentów 28 kwietnia na WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego Paweł Tkaczyk.

Jak oświadczył prelegent, atrakcyjna opowieść zawiera strukturę, emocję i element zaskoczenia. Jak oświadczył prelegent, atrakcyjna opowieść zawiera strukturę, emocję i element zaskoczenia.
Maciej Rajfur /Foto Gość

Ekspert ds. marketingu zdradził kilka sekretów dotyczących budowania marki w mediach społecznościowych. Prelegent na podstawie reklam znanych marek, przykładów z kinematografii (Matrix, Shrek, Król Lew, Apollo 13) czy literatury (Hamlet) tłumaczył, jak przyciągnąć uwagę i zaangażować emocjonalnie widza w swoją opowieść.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.