Wiara na billboardach

kb

|

Gość Wrocławski 50/2014

publikacja 11.12.2014 00:15

Podstawą oddziaływania jest obraz. Z ewangelicznym przesłaniem wychodzi na ulice.

Plakaty przygotowane przez fundację mają zachęcać do myślenia Plakaty przygotowane przez fundację mają zachęcać do myślenia
Fundacja Vide et Crede

Profesjonalna ewangelizacja wizualna – czytamy na ulotce promującej fundację. Co to oznacza? – Używamy nowoczesnych form do przekazywania treści religijnych szerokiemu gronu odbiorców, zwłaszcza ludziom młodym – tłumaczy prezes Piotr Pietrus. Ks. Piotr Wiśniowski, który wspiera organizację dużą ilością pomysłów i duchową opieką, dodaje, że to nagląca odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata.
Misja się rozwija
Formalnie „Vide et Crede” rozpoczęła działalność w grudniu ubiegłego roku, ale pomysł jej powołania zrodził się tuż po I Kongresie Ewangelizacyjnym, jaki we Wrocławiu odbył się w czerwcu 2013 roku. – W tym czasie dorobiliśmy się m.in. minisieci bill-
boardowej – 20 tablic na terenie archidiecezji wrocławskiej i kilku przyczółków: w Bielsku-Białej, Gliwicach, Rybniku i Kudowie-Zdroju – mówi P. Pietrus. Oprócz tego fundacja wyprodukowała kilkanaście filmów.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.