Rebranding, komunikacja wizualna i chrześcijaństwo. Czy to dobre połączenie? Przykład RMS-u pokazał, że zdecydowanie tak!
Jedność graficzna i kolorystyczna materiałów (np. logo na bluzach) ułatwia dotarcie z przekazem i buduje skojarzenia, które potem zostają
Maciej Rajfur /Foto Gość
Bardzo mocno charyzmat swojego zgromadzenia wzięli sobie do serca dwaj księża salwatorianie z Trzebnicy: „Głosić Ewangelię wszystkim ludom, wszędzie i w każdym czasie oraz czynić to wszelkimi środkami i sposobami, do których natchnie nas miłość Boga”. I miłość Boga natchnęła do… rebrandingu. Czego? „Odświeżenia marki”. Ruch Młodzieży Salwatoriańskiej pokazał nowe oblicze.
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.