Ewangelizacja to marka

Maciej Rajfur

|

Gość Wrocławski 38/2015

publikacja 17.09.2015 00:15

Rebranding, komunikacja wizualna i chrześcijaństwo. Czy to dobre połączenie? Przykład RMS-u pokazał, 
że zdecydowanie tak!

Jedność graficzna i kolorystyczna materiałów (np. logo na bluzach) ułatwia dotarcie z przekazem i buduje skojarzenia, które potem zostają
 Jedność graficzna i kolorystyczna materiałów (np. logo na bluzach) ułatwia dotarcie z przekazem i buduje skojarzenia, które potem zostają

Maciej Rajfur /Foto Gość


Bardzo mocno charyzmat swojego zgromadzenia wzięli sobie do serca dwaj księża salwatorianie z Trzebnicy: „Głosić Ewangelię wszystkim ludom, wszędzie i w każdym czasie oraz czynić to wszelkimi środkami i sposobami, do których natchnie nas miłość Boga”. I miłość Boga natchnęła do… rebrandingu. Czego? „Odświeżenia marki”. Ruch Młodzieży Salwatoriańskiej pokazał nowe oblicze.


Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.