Nowy numer 13/2024 Archiwum

Czy Bóg potrzebuje reklamy?

Z bp. Grzegorzem Rysiem, przewodniczącym Zespołu ds. Nowej Ewangelizacji KEP, rozmawia ks. Rafał Kowalski.

Ks. Rafał Kowalski: Mówił Ksiądz Biskup w konferencji na rozpoczęcie Kongresu Nowej Ewangelizacji, że ławo jest zorganizować koncert czy zrobić plakat, ale to jest pewien przedsionek, zaczepka, a nie ewangelizacja. O tej możemy mówić, gdy dochodzi do spotkania człowieka z Bogiem. Wrocławskie billboardy zatem to przedsionek czy już ewangelizacja?

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy