Nowy numer 17/2024 Archiwum

Ewangelizacja to marka

Rebranding, komunikacja wizualna i chrześcijaństwo. Czy to dobre połączenie? Przykład RMS-u pokazał, 
że zdecydowanie tak!

Bardzo mocno charyzmat swojego zgromadzenia wzięli sobie do serca dwaj księża salwatorianie z Trzebnicy: „Głosić Ewangelię wszystkim ludom, wszędzie i w każdym czasie oraz czynić to wszelkimi środkami i sposobami, do których natchnie nas miłość Boga”. I miłość Boga natchnęła do… rebrandingu. Czego? „Odświeżenia marki”. Ruch Młodzieży Salwatoriańskiej pokazał nowe oblicze.


Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy